čtvrtek 30. ledna 2014

(Tvorba) Venca Vohlej: Punk a Básně

Venca Vohlej je punkáč, co trpí histonskou poruchou osobnosti a depresí. Můj zamyšlený projekt média pro duševně nemocné by se neměl zaměřovat jen na schizofreniky, ale měli by tam dostat prostor i lidé jinými duševními poruchami. Jsem proto rád, že můžu představit tohoto autora. Ale musím dodat poznámku: schizofrenici by v žádném případě nemělí pít alkohol...

Panenka v posteli
panenka v posteli.v posteli mám panenku,připomíná vlastu,vypadá jak z plastu,oteklá gumová z chlastu.v posteli mám milenku,připomíná lenku,na hlavě hadrovou čelenku,,to vyžrala víc než sklenku..v posteli mám panenku,připomíná mařenku,furt šlukuje stařenku nebo mariánku,v posteli mám panenku připomíná madlenku,ta dělá mi švadlenku.v posteli mám blanku připomíná hanku,vlasy nosí do copánku,tahám za něj ve spánku,nádává pak po ránku,v posteli mám panenku připomíná panenku,v posteli mám ba barbínku to mám haldy po vínku prominte dlouhou připomínku napsanou při pivínku:))

Mé poznámky ve škole
Při hodiné výtvarné výchovy vypil spolužačce vodu(byla odpoledka já dobéh z piva žahnul její kelímek na śtětec s vodou a kráva řvala a bonzla.O hodině fyziky dal spoluźačce elektrickou ránu leidedenskou lâhvî a nemá gumu.Na braném pochodu pije se spoluźâky čaj s rumem.Při příchodu do třídy trefil učitelku mokrou houbou.Neustále píše zamilované psaníčka a ješté s pravopisnými chybami.Má počmáraný penál s nápisem sex a propagací zbraní.(sex pistols)kouřil o přestávce na toaletě a vyryl tam hákový kříž(škrtlej)ešté že zástupce znal jinak 3 z mravu.

Poznamenat
Chtěl bych jen poznamenat,že mnozí chtějí něco znamenat,chtěl bych jen poznamenat že mnozí chtějí se vyznamenat, chtěl bych jen poznamenat že mnozí jsme čímsi poznamenaní,chtěl bych poznamenat že téměř všichni dostali poznámku,chtěl bych jen poznamenat že mnozí si chtějí vše zaznamenat,chtěl bych jen poznamenat kdo ví co je znamenité? Chtěl bych jem poznamenat říkanku z dětství hovno prdel kamení to je naše znamení. Chtěl bych jen poznamenat věřím v zvěrokruhu znamení,chtěl bych jen poznamenat poznamenujte si to.......

Žádné komentáře:

Okomentovat